Time for some guest blogging!

Tror inte att jag behöver introducera mig men om det behövs så heter jag Sofia och är Rebeckas syster. 
 
Solen dök upp idag, andra eller tredje gången på en vecka! Himlen är klarblå och solen värmer, hur underbart är inte det!? Dock blåser det men ska inte klaga, kan ju alltid sätta mig i lä med kaffekoppen senare. 
 
Bestämde mig för att slänga kameran över axeln och ta en spännande promenad genom trädgården idag, lite som Alice fast mindre äventyrligt.
 
Snart ska vi bege oss in till staden och beställa pizza, dock känns det som att jag kanske ska springa in på ICA och köpa mig en pastasallad istället... käkade massa ostbågar igårkväll och ganska mycket smågodis idag - släng en pizza på det där och jag känner mig en aning onyttig hehe. 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0